• 20-01-2020, 21:39:40
    #1
    Merhaba Arkadaşlar.

    Meşhur domainim satilikkoyun.com için ücretsiz forum yazılımı kurmaya karar verdim.

    Sorum hangi forum yazılımını kullanmam daha yararlı olur. Tecrübeleriniz neticesinde cevap verirseniz sevinirim.

    Extra olarak projeye ortak olmak isteyen elinde vbulletin lisansı bulunan arkadaşımız varsa daha iyi olur piyasa analizi sayesinde projeden gelir elde edileceği kanaatindeyim.
  • 20-01-2020, 21:43:53
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Uzun yıllar SMF kullandım fakat yıllardır adam akıllı geliştiremediler. Mybb ücretsizler arasında en uygun olanı sanırım.
  • 20-01-2020, 21:45:00
    #3
    Pikselizasyon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uzun yıllar SMF kullandım fakat yıllardır adam akıllı geliştiremediler. Mybb ücretsizler arasında en uygun olanı sanırım.
    Değerli yorumunuz için teşekkürler.
  • 20-01-2020, 21:45:58
    #4
    mybb ücretsiz ama uğraş gerektirir biraz nazlı xenforo ve vBulletin ücretli ama kral
  • 20-01-2020, 21:46:14
    #5
    Ücretsiz yazılım yerine XenForo ya da vBulletin almanızı öneririm. İlla ücretsiz bir script tercih edecekseniz de seçiminiz MyBB olmalı bence.
  • 20-01-2020, 21:47:36
    #6
    persius35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mybb ücretsiz ama uğraş gerektirir biraz nazlı xenforo ve vBulletin ücretli ama kral
    Vbulletin için 2.el lisans arayışım var ancak account devrine güvenemiyorum elimde fazla proje var yatırımın bir kısmını buraya aktarmayı hesaplıyorum ancak yinede ortak gerekiyor
  • 20-01-2020, 21:47:45
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Smf temalar efsane ama kullanışlı değil mybb yada vbulettın
  • 20-01-2020, 21:48:52
    #8
    Boşta yatan vbulletin lisansım var, proje detaylarını yazarsanız dahil olabilirim
  • 20-01-2020, 21:49:34
    #9
    VivaLawOffice adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vbulletin için 2.el lisans arayışım var ancak account devrine güvenemiyorum elimde fazla proje var yatırımın bir kısmını buraya aktarmayı hesaplıyorum ancak yinede ortak gerekiyor
    Valla ben mybb bugün kaldırdım bıktım sorunlarından xenforo kurdum,,bence tartışmasız bu konuda en iyisi