VivaLawOffice adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Vbulletin için 2.el lisans arayışım var ancak account devrine güvenemiyorum elimde fazla proje var yatırımın bir kısmını buraya aktarmayı hesaplıyorum ancak yinede ortak gerekiyor
Valla ben mybb bugün kaldırdım bıktım sorunlarından xenforo kurdum,,bence tartışmasız bu konuda en iyisi