• 19-01-2020, 14:54:07
    #1
    1-




    2-





    Sizce hangi görünüm daha iyi, seçtiğiniz görünümde böyle böyle yaparsan daha iyi olur şeklinde önerileriniz varsa bekliyorum
  • 19-01-2020, 14:57:24
    #2
    Birinci tasarım güzel bir kaç değişikliğe ihtiyacı var ;
    • Website, sosyal medya vb. ikonlar sanırım tam ortada değil veya ben yanlış görüyorum.
    • Yazı ve flama biraz daha yukarı alınabilir.
  • 19-01-2020, 14:59:08
    #3
    Celil53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Birinci tasarım güzel bir kaç değişikliğe ihtiyacı var ;
    • Website, sosyal medya vb. ikonlar sanırım tam ortada değil veya ben yanlış görüyorum.
    • Yazı ve flama biraz daha yukarı alınabilir.
    Evet hocam onları ortalıcam tasarıma karar verince. Teşekkür ederim yorumunuz için
  • 19-01-2020, 14:59:01
    #4
    1 daha iyi hocam.
  • 19-01-2020, 15:01:41
    #5
    1 daha güzel ancak geliştirilmesi gerekiyor, bunun sizde farkındasınızdır.
  • 19-01-2020, 15:01:52
    #6
    2. Daha iyi
  • 19-01-2020, 15:02:54
    #7
    SkyGhostAir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 daha güzel ancak geliştirilmesi gerekiyor, bunun sizde farkındasınızdır.
    Farkındayım hocam Sizce neleri değiştirmeliyim