Celil53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Birinci tasarım güzel bir kaç değişikliğe ihtiyacı var ;
• Website, sosyal medya vb. ikonlar sanırım tam ortada değil veya ben yanlış görüyorum.
• Yazı ve flama biraz daha yukarı alınabilir.
Evet hocam onları ortalıcam tasarıma karar verince. Teşekkür ederim yorumunuz için