Hocam aştiden konya yoluna çıkın gölbaşı dolmuşları var. Binip taurus avm de inin. Dolmuş ile 5 dk sürer taurus. Burada inip 5dk yürüme mesafesinde.
Ayrıca aştiden taksi buraya çok fazla yazmaz. Maksimum 20tl yazar. Ama her iki yol ile de ulaşırsınız.
Ankarada oturanlar yardım edebilir mi?
13
●235
- 13-01-2020, 01:41:05Yardımlarınız için çok Teşekür ederim.ByBeRKeM.CoM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-01-2020, 12:46:45Hocam sınav saatine çok var. Aştıda saat 9 olucam sınav 2.15 deOmurbui adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle