Hocam aştiden konya yoluna çıkın gölbaşı dolmuşları var. Binip taurus avm de inin. Dolmuş ile 5 dk sürer taurus. Burada inip 5dk yürüme mesafesinde.
Ayrıca aştiden taksi buraya çok fazla yazmaz. Maksimum 20tl yazar. Ama her iki yol ile de ulaşırsınız.