Aramızda Veteriner Var mı? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Aramızda Veteriner Var mı?
2
●
172
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Aramızda Veteriner Var mı?
10-01-2020, 01:25:30
#1
Bilal Bayar
🔶 Stripe - Paypal 🔶
Selamlar
Yavrumun gözünde arpacık gibi bir kızarıklık oldu. Tobradex damla kullandım yeterli olur mu? Bilgisi olan varsa sevinirim. Öğlen dinçti biraz halsizl
10-01-2020, 01:43:16
#2
Merve41
Birine sordum cevap bekliyorum.. çok tatlıymış 😍😍
Tobradex guzel bir damladir,iltihabi alir.Agri yapar gozde. halsizligi normal.Yarina daha kotulesirse veterinere gotursun.Goz bu ihmale gelmez demiş..
10-01-2020, 02:22:21
#3
Bilal Bayar
🔶 Stripe - Paypal 🔶
Merve41 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Birine sordum cevap bekliyorum.. çok tatlıymış 😍😍
Tobradex guzel bir damladir,iltihabi alir.Agri yapar gozde. halsizligi normal.Yarina daha kotulesirse veterinere gotursun.Goz bu ihmale gelmez demiş..
Çok teşekkürler
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler