Konu
Aramızda Veteriner Var mı?
10-01-2020, 01:43:16
#2
Merve41
Birine sordum cevap bekliyorum.. çok tatlıymış 😍😍
Tobradex guzel bir damladir,iltihabi alir.Agri yapar gozde. halsizligi normal.Yarina daha kotulesirse veterinere gotursun.Goz bu ihmale gelmez demiş..