• 09-01-2020, 13:37:34
    #10
    Astra K kullandım 2 yıl. 1.6 dizel otomatik o fiyata bulabilirsin. Kesinlikle öneririm. Golf alacaktım iyi ki astra almışım dedim. Dsg sorunu gibi bir kumar vw’de maalesef. İc hacim, güç ve donanım olarakta astra daha iyi bence.
  • 09-01-2020, 13:41:03
    #11
    BMW 1.16 i kullanıyorum. Vites geçişleri seriliği vs gayet iyi 1.18 i düşünebilirsin.
  • 09-01-2020, 13:41:48
    #12
    Bu aralar araç fiyatları çok yüksek. Bence Pejo 2008 cam tavan dizel otomatik bulabılırsınız 2015 ve üstü model
  • 09-01-2020, 13:43:56
    #13
    O standartlarda en iyisi A3 (bence)
  • 09-01-2020, 13:53:26
    #14
    golf 7 alabilirsiniz ikinci elde kolay elden çıkartırsınız
  • 09-01-2020, 13:54:46
    #15
    a3 bakabilirsiniz
  • 09-01-2020, 14:04:18
    #16
    Golf: istediğim araç, dizel tam otomatik 2014 üstü için çok seçenek yok. Bunda benzinli baksam çok mu yakar.

    Astra: bu aracıda düşünüyorum ama öncelik golf.

    A3, a180 ,Bmw: bütçe yetmiyor
  • 09-01-2020, 15:28:23
    #17
    Bmw 1 serisi
    Audi a3
    Scirocco
    a180
    Leon

    Bunlar var hocam adam akıllı bende scirocco var 2012 model çok memnunum
  • 09-01-2020, 15:33:57
    #18
    S60 harici hiçbir arabaya bakmayın, sonradan pişman olursunuz.

    Golf seat a180 bunlar oyuncak hocam.