Astra K kullandım 2 yıl. 1.6 dizel otomatik o fiyata bulabilirsin. Kesinlikle öneririm. Golf alacaktım iyi ki astra almışım dedim. Dsg sorunu gibi bir kumar vw’de maalesef. İc hacim, güç ve donanım olarakta astra daha iyi bence.