• 06-01-2020, 17:18:51
    #1
    MSÜ sınavı başvuruları 7 ocakta başlıyormuş sınava girmeyi düşünüyorum. Aklımı karıştıran konu gözlerim 1.25/1.75 derece miyop sağlık kontrolünden geçirirler mi ? Eğer geçiriyorlarsa sınava bayağı çalışmayı düşünüyorum. Bilgisi olanlar aydınlatırsa çok sevinirim
  • 06-01-2020, 17:27:13
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Geçen sene karayı kazanmıştım ama mülakatlara alım az ve ufak bir kalp sorunum var torpillilerden kesinlikle elerler diye gitmedim.
    Giden arkadaşlarımdan öğrediğim kadarıyla sporu ve ön sağlığı kendi emeğinle geçiyorsun torpil felan oynamıyor.Ufak bir göz testi var rahat yaparsın onu.

    Fakat sözlü mülakatta torpili olan geçiyor. Dağ gibi mükemmel fiziği olan arkadaşımı elediler ama boyu 160 civarı olan gözlüklü arkadaşım şuan okuyor

    Mülakatıda geçtin varsayalım ikinci sağlıkta malesef eleyebilirler. Sınır 0.75 bildiğim kadarıyla.
  • 06-01-2020, 17:31:27
    #3
    aykutavsar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçen sene karayı kazanmıştım ama mülakatlara alım az ve ufak bir kalp sorunum var torpillilerden kesinlikle elerler diye gitmedim.
    Giden arkadaşlarımdan öğrediğim kadarıyla sporu ve ön sağlığı kendi emeğinle geçiyorsun torpil felan oynamıyor.Ufak bir göz testi var rahat yaparsın onu.

    Fakat sözlü mülakatta torpili olan geçiyor. Dağ gibi mükemmel fiziği olan arkadaşımı elediler ama boyu 160 civarı olan gözlüklü arkadaşım şuan okuyor

    Mülakatıda geçtin varsayalım ikinci sağlıkta malesef eleyebilirler. Sınır 0.75 bildiğim kadarıyla.
    hocam spor konusunda rekor bile kırabilirim iddialıyım ama işte göz konusu kafamı çok kurcalıyor kesin bilgisi olan varmıdır ki acaba
    teşekkür ederim bilgilendirdiğiniz için
  • 06-01-2020, 17:36:55
    #4
    Üyeliği durduruldu
    dzzalfa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam spor konusunda rekor bile kırabilirim iddialıyım ama işte göz konusu kafamı çok kurcalıyor kesin bilgisi olan varmıdır ki acaba
    teşekkür ederim bilgilendirdiğiniz için
    Ben ortaokulda gitmiştim. Her şeyi geçtim sadece ikinci sağlıkta kalpte minimal düzey üfürüm var diye elediler. Daha sonra tedavi için araştırma hastanesine gittim 2-3 defa her defasında doktorun dediği senin gözlerin niye yeşilse buda öyle üfürüyor yani saçma dedi..Hiçbir olumsuz etkisi ve elenecek bahane değil dediler.İyikide elenmişim ertesi yıl askeri okullar kapatıldı ve öğrenciler fişlendi.

    Kapanıp tekrar açıldıktan sonra malesef hep A partisinden tanıdığı olan varsa mülakatları ve sağlığı geçiyor.Tartışmasız bunu söyleyebilirim.Eğer gözleriniz 1.25-1.75 arası ise eleme ihtimalleri yüksek.

    Bizim arkadaşlar gözü lazerle çizidirp derece düşürme diye bir şeyden bahsediyorlardı.Onu araştırın bir.
  • 06-01-2020, 17:40:37
    #5
    aykutavsar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben ortaokulda gitmiştim. Her şeyi geçtim sadece ikinci sağlıkta kalpte minimal düzey üfürüm var diye elediler. Daha sonra tedavi için araştırma hastanesine gittim 2-3 defa her defasında doktorun dediği senin gözlerin niye yeşilse buda öyle üfürüyor yani saçma dedi..Hiçbir olumsuz etkisi ve elenecek bahane değil dediler.İyikide elenmişim ertesi yıl askeri okullar kapatıldı ve öğrenciler fişlendi.

    Kapanıp tekrar açıldıktan sonra malesef hep A partisinden tanıdığı olan varsa mülakatları ve sağlığı geçiyor.Tartışmasız bunu söyleyebilirim.Eğer gözleriniz 1.25-1.75 arası ise eleme ihtimalleri yüksek.

    Bizim arkadaşlar gözü lazerle çizidirp derece düşürme diye bir şeyden bahsediyorlardı.Onu araştırın bir.
    Ortaokulda bir arkadaşıma van gölü canavarı var mı diye sormuşlar hocam
    Lazer ücretleri de pahalı ama bakalım hayırlısı neyse o olsun
  • 05-05-2020, 23:42:19
    #6
    Her göz için 1 yani sol ve sağ toplam 2 yi geçmeyecek hocam