aykutavsar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçen sene karayı kazanmıştım ama mülakatlara alım az ve ufak bir kalp sorunum var torpillilerden kesinlikle elerler diye gitmedim.
Giden arkadaşlarımdan öğrediğim kadarıyla sporu ve ön sağlığı kendi emeğinle geçiyorsun torpil felan oynamıyor.Ufak bir göz testi var rahat yaparsın onu.

Fakat sözlü mülakatta torpili olan geçiyor. Dağ gibi mükemmel fiziği olan arkadaşımı elediler ama boyu 160 civarı olan gözlüklü arkadaşım şuan okuyor

Mülakatıda geçtin varsayalım ikinci sağlıkta malesef eleyebilirler. Sınır 0.75 bildiğim kadarıyla.
hocam spor konusunda rekor bile kırabilirim iddialıyım ama işte göz konusu kafamı çok kurcalıyor kesin bilgisi olan varmıdır ki acaba
teşekkür ederim bilgilendirdiğiniz için