Merhaba, @ErdeM; bir süredir ortalıklarda yok. Ne whatsappta mesaj gidiyor ne de r10 da ç.içi oluyor. Gören duyan var mı?
Alacak verecek davası yok, sadece merak ettim bu arada.
@Hagiwhat; @caliente;
ErdeM Nerelerde Yav
12
●600
- 05-01-2020, 17:58:27
- 05-01-2020, 18:00:16
- 05-01-2020, 18:01:50Teşekkür ederimSerhatFamilyy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-01-2020, 18:04:02Biz uyarımızı yapmıştık, içlik falan almadıysa donan yerleri şu dakika bile vardır yani.
- 05-01-2020, 18:04:33Vatani görevini yapan herkesin Allah yardımcısı olsun.MeMoLi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şeklini bozmamak için almamıştır oAlperDemircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-01-2020, 18:58:54Hoş geldiniz hocam, geçmiş olsun.ErdeM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

(