Merhaba, @ErdeM; bir süredir ortalıklarda yok. Ne whatsappta mesaj gidiyor ne de r10 da ç.içi oluyor. Gören duyan var mı?

Alacak verecek davası yok, sadece merak ettim bu arada.

@Hagiwhat; @caliente;