• 30-12-2019, 22:35:08
    #10
    Üyeliği durduruldu
    sizi canı gönülden tebrik ederim , Allah sizlere bol satışlar nasip etsin
    Seodeveloper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba bulamazsanız eksik ne kadarsa kalanını tamamlarım allah anali babalı buyutsun
  • 30-12-2019, 22:35:34
    #11
    Kesinlikle dormi programı kurun 17 lira 😄 diğer telefona lisansa gerek yok.
  • 30-12-2019, 22:36:17
    #12
    Seodeveloper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba bulamazsanız eksik ne kadarsa kalanını tamamlarım allah anali babalı buyutsun
    Hocam sen nasıl bir kralsın? Konudaki ilk mesajımda da böyle bir şey olacağını içimden geçirmiştim ama bir babanın artık ihtiyacı olmayan telsizini gönderebileceğini düşünüyordum arkadaşa. Hiç keyfim yoktu eve gelirken son yarım saattir R10'da keyiflendim.

    Keyiflendiren diğer konu; https://www.r10.net/tesekkurum-var/2...ankolatan.html
  • 30-12-2019, 22:36:44
    #13
    Üyeliği durduruldu
    ThecRuciaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sizi canı gönülden tebrik ederim , Allah sizlere bol satışlar nasip etsin
    Rica ederim ufak hediyemiz olur diye mesajı silme nedeni ise özelden yazmak istedim ortalıkta belli etmek istemedim herkese iyi akşamlar
  • 30-12-2019, 22:40:52
    #14
    Merhabalar, Allah analı babalı büyütsün inşallah hayırlı evlat olur. Babalık muhteşem bi duygu 🥰 Eğer ki hala ihtiyacınız var ise Adres ve iletişim bilgilerinizi iletir misiniz ?
    İyi forumlar
  • 30-12-2019, 22:41:20
    #15
    güzel insansın sen hocam, Allah razı olsun senden
  • 30-12-2019, 22:42:29
    #16
    wwwnyzmert adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba Sayın Forum Sakinleri ;

    Abileri Ablaları bir kızım oldu şuanda tam 1 aylık oldu.Artık beşiğinde yatırıyoruz.Bebeğimiz için Bebek telsizi alacağız ama fiyatlar çok pahalı.Elinde uygun fiyata satabilecek olan varmı.Şimdiden yardımınız için teşekkürler [emoji120]
    Hocam adres bilgini özel mesajla yolla, yarin kargo ile sana yollarım.
    İsim adres telefon.
    Bizim kiz büyüdü artık. Onun için kullandığımzı gonderiyim.
  • 30-12-2019, 22:45:06
    #17
    delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kesinlikle dormi programı kurun 17 lira 😄 diğer telefona lisansa gerek yok.
    mteoman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam adres bilgini özel mesajla yolla, yarin kargo ile sana yollarım.
    İsim adres telefon.
    Bizim kiz büyüdü artık. Onun için kullandığımzı gonderiyim.
    Teşekkür ederim Hocam iletiyorum bilgileri ☺ Çok sağolun
  • 30-12-2019, 22:52:54
    #18
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hayırlı olsun zamanında biraz konuşmuştuk sağlıklı büyür inşallah. Bir etli ekmeğine hayır demem