Merhaba Sayın Forum Sakinleri ;
Abileri Ablaları bir kızım oldu şuanda tam 1 aylık oldu.Artık beşiğinde yatırıyoruz.Bebeğimiz için Bebek telsizi alacağız ama fiyatlar çok pahalı.Elinde uygun fiyata satabilecek olan varmı.Şimdiden yardımınız için teşekkürler [emoji120]
Hocam adres bilgini özel mesajla yolla, yarin kargo ile sana yollarım.
İsim adres telefon.
Bizim kiz büyüdü artık. Onun için kullandığımzı gonderiyim.