Merhaba Sayın Forum Sakinleri ;
Abileri Ablaları bir kızım oldu şuanda tam 1 aylık oldu.Artık beşiğinde yatırıyoruz.Bebeğimiz için Bebek telsizi alacağız ama fiyatlar çok pahalı.Elinde uygun fiyata satabilecek olan varmı.Şimdiden yardımınız için teşekkürler 🙏
BEBEĞİM İÇİN TELSİZİNİ BULDUK.
BÜYÜK HARFLERLE YAZMAMDAKİ SEBEP BU KONUNUN ALTINA CEVAP YAZAN VE YARDIMLARINI ESİRGEMEYEN BÜTÜN HERKEZE TEŞEKÜR ETMEK İSTEMEMDİR.
TEŞEKÜRLER GÜZEL KALPLİ İNSANLAR HEPİNİZDEN ALLAH RAZI OLSUN.
@mteoman; Artık Ablasınınkini Kullanacak ☺
Bebeğim Oldu Yardım
20
●871
- 30-12-2019, 22:20:06
- 30-12-2019, 22:23:12Hocam öncelikle hayırlı olsun, bahtı açık olsun.
Forumda bir sürü kategoride dijital hizmet ve ürünlerin çekiliş konularını görüyoruz. Hayırsever bir baba arkadaşımız da çıkıp şu yılbaşı öncesi size artık kullanmadığı bebek telsizlerini gönderse ne iyi olurdu. Bu forumda gördüğüm ve şahit olduğum dostluk, aile ortamını düşününce eminim bunu yapacak biri çıkacaktır! Hiç değilse uyguna satacak biri. - 30-12-2019, 22:23:08Merhaba dolap uygulamasından bakın orda bebekler için ikinci el uygun ürünler var
- 30-12-2019, 22:26:00Çok sağolun hocam amin 🙏.bende birçok kez şahit oldum.Umarım elinde olan vardır umut ederek yazdık çıkmasada kısmet deriz değerli yorumunuz için teşekkürler.Looker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-12-2019, 22:27:51Çok Sağolun değerli yorumunuz için.scutotech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
CanKzlsn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sağolun Hocam Baktım ama dediğim gibi hocam hem pahalı hemde zaman sıkıntısı var ☺ - 30-12-2019, 22:34:49Sağolun Hocam Allah razı olsun yardımınız ve yorumunuz için.Forumuzda belki babalar ve annelerde vardır yardımcı olacak ☺Seodeveloper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle