Hocam öncelikle hayırlı olsun, bahtı açık olsun.

Forumda bir sürü kategoride dijital hizmet ve ürünlerin çekiliş konularını görüyoruz. Hayırsever bir baba arkadaşımız da çıkıp şu yılbaşı öncesi size artık kullanmadığı bebek telsizlerini gönderse ne iyi olurdu. Bu forumda gördüğüm ve şahit olduğum dostluk, aile ortamını düşününce eminim bunu yapacak biri çıkacaktır! Hiç değilse uyguna satacak biri.