Merhaba Sayın Forum Sakinleri ;

Abileri Ablaları bir kızım oldu şuanda tam 1 aylık oldu.Artık beşiğinde yatırıyoruz.Bebeğimiz için Bebek telsizi alacağız ama fiyatlar çok pahalı.Elinde uygun fiyata satabilecek olan varmı.Şimdiden yardımınız için teşekkürler 🙏

BEBEĞİM İÇİN TELSİZİNİ BULDUK.

BÜYÜK HARFLERLE YAZMAMDAKİ SEBEP BU KONUNUN ALTINA CEVAP YAZAN VE YARDIMLARINI ESİRGEMEYEN BÜTÜN HERKEZE TEŞEKÜR ETMEK İSTEMEMDİR.

TEŞEKÜRLER GÜZEL KALPLİ İNSANLAR HEPİNİZDEN ALLAH RAZI OLSUN.

@mteoman; Artık Ablasınınkini Kullanacak ☺