• 24-12-2019, 11:29:38
    #1
    Arkadaşlar fiyatının uygun olması ve çift hatlı olması sebebiyle satın almak istiyorum kullanan arkadaşlar var mı aramızda?
  • 24-12-2019, 11:30:44
    #2
    Resmi 8 değil Resmi Note 8 alın. 300 TL falan fiyat farkı var.
  • 24-12-2019, 11:32:00
    #3
    serLife adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Resmi 8 değil Resmi Note 8 alın. 300 TL falan fiyat farkı var.
    bütçe sıkıntımız var hocam maalesef o modeli alamıyoruz.
  • 24-12-2019, 11:39:56
    #4
    Merak ettiğiniz nedir yakın arkadaşım kullanmakta sorabilirim bende baya kurcaladım
  • 24-12-2019, 11:40:55
    #5
    Annem için sipariş verdim bugün gelecek, gelsin yazarım hocam
  • 24-12-2019, 11:43:42
    #6
    ben kullanıyorum 1 .5 aydır, rahat.
    daha önce redmi 6 a almıştım sıkıntı yaşadım bun da bir sorun yok.
  • 24-12-2019, 11:46:31
    #7
    Ben not 8 kullanıyorum aşırı memnunum. Aldığım fiyat 1150
  • 24-12-2019, 11:49:13
    #8
    Redmi Note 8 Kullanıyorum . Çok kullanışlı ben memnunum açıkcası
  • 24-12-2019, 11:52:36
    #9
    Redmi Note 8 kullanıcıyısım. Güzel bir telefon oldukça iş görür. İş amaçlı kullanıyorum. Fotoğraf kalitesi kendi stok yazılımı ile çok kötü dışarıdan apk olarak gcam kurduğunuzda çektiğiniz fotoğraflara inanayamayacaksınız. O Program sayesinde çok güzel fotoğraflar çekiliyor. Bir yamuğu yok cillop gibi telefon.