Xiaomi Redmi 8 Telefonu kullanan var mı ?
15
●274
- 24-12-2019, 11:32:00bütçe sıkıntımız var hocam maalesef o modeli alamıyoruz.serLife adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-12-2019, 11:49:13Redmi Note 8 Kullanıyorum . Çok kullanışlı ben memnunum açıkcası
- 24-12-2019, 11:52:36Redmi Note 8 kullanıcıyısım. Güzel bir telefon oldukça iş görür. İş amaçlı kullanıyorum. Fotoğraf kalitesi kendi stok yazılımı ile çok kötü dışarıdan apk olarak gcam kurduğunuzda çektiğiniz fotoğraflara inanayamayacaksınız. O Program sayesinde çok güzel fotoğraflar çekiliyor. Bir yamuğu yok cillop gibi telefon.