Redmi Note 8 kullanıcıyısım. Güzel bir telefon oldukça iş görür. İş amaçlı kullanıyorum. Fotoğraf kalitesi kendi stok yazılımı ile çok kötü dışarıdan apk olarak gcam kurduğunuzda çektiğiniz fotoğraflara inanayamayacaksınız. O Program sayesinde çok güzel fotoğraflar çekiliyor. Bir yamuğu yok cillop gibi telefon.