Tüpçüler marka yıpratma konusunda epey ilerlemişler ... Hürriyet ve Milliyeti kese kağıdı haline getiren tüpçüler şimdi de Türkiye'nin bir zamanlar marka değeri olan MYNET i de çöp bidonuna atmak üzereler ... Mynet mail servisi 1 Ocak dan itibaren paralı oluyor. En ekonomik paket de 60 TL imiş.
Gmail gibi bir dünya devi varken siz hala maynet kullanıyorsanız ben sizi ancak sincap olarak görürüm ... Sözü uzatmayım MYNET artık YOUR NET
Ya sizce ?
Mynet artık your NET ..! Ya sizce ?
26
●1.271
- 22-12-2019, 00:14:52Bir efsanenin çöküşüdür. Hatırlıyorum 2001 yılında okula giderken internet cafe'ye uğrardım açılış sayfası Mynet idi. Google bile yaygın değildi o dönemler. Canım ülkemde ne fırsatlar vardı, bizden de bir dünya markası çıkabilirdi...
Nostalji için tıklayın: http://web.archive.org/web/200112040...www.mynet.com/ - 22-12-2019, 00:15:50