Tüpçüler marka yıpratma konusunda epey ilerlemişler ... Hürriyet ve Milliyeti kese kağıdı haline getiren tüpçüler şimdi de Türkiye'nin bir zamanlar marka değeri olan MYNET i de çöp bidonuna atmak üzereler ... Mynet mail servisi 1 Ocak dan itibaren paralı oluyor. En ekonomik paket de 60 TL imiş.

Gmail gibi bir dünya devi varken siz hala maynet kullanıyorsanız ben sizi ancak sincap olarak görürüm ... Sözü uzatmayım MYNET artık YOUR NET

Ya sizce ?