• 21-12-2019, 01:33:30
    #1
    🔶 Stripe - Paypal 🔶
    Marka : HP
    Garantisi bitti. Özellikleri aşağıya bırakıyorum aşağı yukarı ne kadar eder? Bilgisi olan arkadaşlardan yanıt beklerim.

  • 21-12-2019, 01:37:12
    #2
    400-500 TL eder
  • 21-12-2019, 01:38:50
    #3
    Çok iyi değil benim şahsi düşüncem 1.000-2.000 TL arası fazla etmez.
  • 21-12-2019, 01:39:39
    #4
    BilalBayar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Marka : HP
    Garantisi bitti. Özellikleri aşağıya bırakıyorum aşağı yukarı ne kadar eder? Bilgisi olan arkadaşlardan yanıt beklerim.

    Merhaba;

    Teknoloji o kadar ilerliyor ki 3 ay arayla bir ürün çıkıyor bir önceki ürüne çat diye vuruyor. 2000 TL alıyorsunuz 3 ay sonra 500 tl ye düşüyor. Yani sattığınıza değer mi bilmiyorum ama sorunu yok ise maks 600 ederi olabilir diye düşünüyorum. Elimde 7 tane laptop var ve hiç birini de satasım gelmiyor. Bildiğiniz arşiv yaptım
    • Bilal Bayar
    Bilal Bayar bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 21-12-2019, 01:41:36
    #5
    🔶 Stripe - Paypal 🔶
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba;

    Teknoloji o kadar ilerliyor ki 3 ay arayla bir ürün çıkıyor bir önceki ürüne çat diye vuruyor. 2000 TL alıyorsunuz 3 ay sonra 500 tl ye düşüyor. Yani sattığınıza değer mi bilmiyorum ama sorunu yok ise maks 600 ederi olabilir diye düşünüyorum. Elimde 7 tane laptop var ve hiç birini de satasım gelmiyor. Bildiğiniz arşiv yaptım
    Mac düşünüyorum o nedenle bunu satmaya değer mi diye bir piyasa araştırması yapayım dedim.
  • 21-12-2019, 01:51:23
    #6
    Bataryası tutuyor mu ?
    Kozmetik olarak nasıl ?
    HDD sağlığı ne durumda ? Ona göre bir fiyat söyleyebilirim
  • 21-12-2019, 01:52:13
    #7
    bir sorunu yoksa 1000 lira verebilirim
  • 21-12-2019, 01:53:37
    #8
    🔶 Stripe - Paypal 🔶
    yazanadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bataryası tutuyor mu ?
    Kozmetik olarak nasıl ?
    HDD sağlığı ne durumda ? Ona göre bir fiyat söyleyebilirim
    Hocam aldığımdan beri batarya dışarıda güce bağlı olarak kullandım. Hala klavye üzerinde jelatin duruyor. Hiçbir çizik vs yok.
  • 21-12-2019, 02:05:31
    #9
    1000 TL'den aşağı etmez ülkemizde dolar kuru yüksek.. Asus Celeron işlemcili berbat laptopları 2000-3000 e kakalıyor millete.

    Ek olarak 500-600 eder diyen arkadaşlarımızın elinde aynı bu özelliklerde laptop varsa 100 lira da fazla vereyim bana satsınlar
    • Bilal Bayar
    • yazanadam
    • bloggokhan
    Bilal Bayar, yazanadam ve bunu beğendi.
    4 kişi bunu beğendi.