BilalBayar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Marka : HP
Garantisi bitti. Özellikleri aşağıya bırakıyorum aşağı yukarı ne kadar eder? Bilgisi olan arkadaşlardan yanıt beklerim.

Merhaba;

Teknoloji o kadar ilerliyor ki 3 ay arayla bir ürün çıkıyor bir önceki ürüne çat diye vuruyor. 2000 TL alıyorsunuz 3 ay sonra 500 tl ye düşüyor. Yani sattığınıza değer mi bilmiyorum ama sorunu yok ise maks 600 ederi olabilir diye düşünüyorum. Elimde 7 tane laptop var ve hiç birini de satasım gelmiyor. Bildiğiniz arşiv yaptım