• 19-12-2019, 22:39:13
    #1
    Arkadaşlar hizmet değişikliği nedeniyle başka sunucuya geçtim elimde mail yedekler var mail hesapları aynı şifreler ile tekrardan açıldı Outlook'daki mailler silindi ( IMAP ) olarak kurulmuştur.
    Elimdeki yedekler Homedir/Mail/Domain olarak ftp'de mevcut. Yedekleri yeni sunucu aldığım yer kuracak bu mailleri Outlook'a tekrardan nasıl geri getirebilirim ?
  • 19-12-2019, 23:01:25
    #2
    maillerin yedeklerini veri>disa aktar olarak. csv alip, sonra tekrar ayni yerden iceri cekerim ben genelde. ftp den aldiysaniz hosting firmasina verin onlar yuklesinler daha saglikli olur.