Arkadaşlar hizmet değişikliği nedeniyle başka sunucuya geçtim elimde mail yedekler var mail hesapları aynı şifreler ile tekrardan açıldı Outlook'daki mailler silindi ( IMAP ) olarak kurulmuştur.
Elimdeki yedekler Homedir/Mail/Domain olarak ftp'de mevcut. Yedekleri yeni sunucu aldığım yer kuracak bu mailleri Outlook'a tekrardan nasıl geri getirebilirim ?