• 17-12-2019, 12:15:07
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba arkadaşlar;

    Öncelikle doktor randevumu aldım fakat 10 gün sonraya olduğu için aynı sıkıntıları yaşayan varsa tavsiye almak isterim.

    Ağrı özellikle gece yatar pozisyondayken meydana geliyor, gün içerisinde ağrı neredeyse yok.Göğüs kafesinin tam ortası kemiğin sona erdiği yer şişkinlik tarzında birşey. Çok aşırı kıvrandırmıyor çok hafifte değil.

    Kusma, bulantı,iştahsızlık, ishal, vb. yok. Kuru bir ağrı.

    Daha önce başıma geldi süt içtiğimde şişkinlik yapıyordu, fakat uzun süredir içmiyorum 3 gündür her gece bu ağrı var. Açıkçası takıntı yapıp psikolojik olarak ağrıya sebeb verdiğimi düşünüyorum böyle birşey olamaz heralde

    Bu tarz bir şeyle karşılaşan tavsiyesi olan var mı?
  • 17-12-2019, 12:21:48
    #2
    Üyeliği durduruldu
    gaz sancısı olabilir mi
  • 17-12-2019, 12:22:34
    #3
    Üyeliği durduruldu
    kolik hocam. Eczaneden lactocol adlı ürünü al
  • 17-12-2019, 12:22:48
    #4
    sanırım mide ülseri gibi bir şey.

    yatay pozisyonda değil biraz gövde yukardauyumak sol tarafa doğru uyumak şikayetlerinizi azaltabilir.
  • 17-12-2019, 12:23:45
    #5
    gece yatmadan önce birşeyler yiyormusunuz?
  • 17-12-2019, 12:27:07
    #6
    Sıcak su torbası biraz ağrıyı alır , muhtemelen gaz sıkışması başıma çok geliyor benim
  • 17-12-2019, 12:27:34
    #7
    Merhaba,
    Hiçbir süt ürününü laktozlu tüketmeyin. Sütün, yoğurdun, peynirin laktozsuz olanını bulup tüketin. Tıpkı kediler gibi, bazı insanlar sütte bulunan laktoz nedeniyle mide sorunları yaşayabilirler. Eğer yaşadığınız sancı yanma gibi ya da acı su gibi bir sancı ise, 1 adet Rennie tablet için. Günde 4'ü geçemez. Kullanım biçimi 24 saat / 4 aralıklarıyla olabilir. Eğer bu yol size yardımcı oldu ise ya da benzeri mide bazlı sıkıntılar yaşadığınızı düşünüyorsanız, sabah kalktığınızda hiçbir şey tüketmeden önce 1 adet Lansor için. En az 15 dakika sonra kahvaltınızı yapın ve gününüze devam edin. Lansor, günde 1 kereden fazla kullanılamaz.

    Eğer ağrınız, söylediğiniz yerin daha altında ise ve çok keskin bir ağrı şeklinde ise, bir yanma ya da acı su gibi değilse, en yakın acil servise gidip kan testi yaptırın. Bu gibi çok keskin ağrılar apandisit kaynaklı olabilir. Kan değerleriniz bozuk çıkarsa, size serum verilebilir.

    Tüm bu durumlar dışındaki durumlar için, doktoru beklemekten başka çareniz olmayabilir. Karın ağrıları, özellikle keskin karın ağrıları, vücudunuzun sizi uyarı biçimidir ve çok ciddiye alınmalıdır. Yukarıdaki ilaç tavsiyelerini bir doktor olarak sizlere yazmadım. Benzer sorunlarla karşılaşmış biri olarak sizleri bilgilendiriyorum.
    Teşekkürler
  • 17-12-2019, 12:32:06
    #8
    senator35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gece yatmadan önce birşeyler yiyormusunuz?
    Yiyordum kuruyemiş vs. dün yemedim yinede oldu



    Penguenx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gaz sancısı olabilir mi
    Olabilir fakat 3-4 gün sürmesi normalmidir acaba

    vedatkarahanci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kolik hocam. Eczaneden lactocol adlı ürünü al
    Teşekkür ederim

    phpbot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sanırım mide ülseri gibi bir şey.

    yatay pozisyonda değil biraz gövde yukardauyumak sol tarafa doğru uyumak şikayetlerinizi azaltabilir.
    Sabaha karşı ağrı başladığında sol tarafıma dönüp 15-20 dakikaya daldım; umarım ülser değildir

    theykk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sıcak su torbası biraz ağrıyı alır , muhtemelen gaz sıkışması başıma çok geliyor benim
    Üst üste tekrarlaması normalmi hocam

    Panacea Worldwide adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,
    Hiçbir süt ürününü laktozlu tüketmeyin. Sütün, yoğurdun, peynirin laktozsuz olanını bulup tüketin. Tıpkı kediler gibi, bazı insanlar sütte bulunan laktoz nedeniyle mide sorunları yaşayabilirler. Eğer yaşadığınız sancı yanma gibi ya da acı su gibi bir sancı ise, 1 adet Rennie tablet için. Günde 4'ü geçemez. Kullanım biçimi 24 saat / 4 aralıklarıyla olabilir. Eğer bu yol size yardımcı oldu ise ya da benzeri mide bazlı sıkıntılar yaşadığınızı düşünüyorsanız, sabah kalktığınızda hiçbir şey tüketmeden önce 1 adet Lansor için. En az 15 dakika sonra kahvaltınızı yapın ve gününüze devam edin. Lansor, günde 1 kereden fazla kullanılamaz.

    Eğer ağrınız, söylediğiniz yerin daha altında ise ve çok keskin bir ağrı şeklinde ise, bir yanma ya da acı su gibi değilse, en yakın acil servise gidip kan testi yaptırın. Bu gibi çok keskin ağrılar apandisit kaynaklı olabilir. Kan değerleriniz bozuk çıkarsa, size serum verilebilir.

    Tüm bu durumlar dışındaki durumlar için, doktoru beklemekten başka çareniz olmayabilir. Karın ağrıları, özellikle keskin karın ağrıları, vücudunuzun sizi uyarı biçimidir ve çok ciddiye alınmalıdır. Yukarıdaki ilaç tavsiyelerini bir doktor olarak sizlere yazmadım. Benzer sorunlarla karşılaşmış biri olarak sizleri bilgilendiriyorum.
    Teşekkürler
    Detaylı cevabınız için teşekkür ederim, süt ile alakalı problemim olduğuna eminim ama uzun zamandır süt içmiyorum. Ağrım yanma değilde sancı şeklinde tam tarifte edemiyorum
  • 17-12-2019, 12:39:40
    #9
    Forumda ilaç önerenleri gerçekten anlamak zor, hocam rahatsızlığınız sizi uyandırıyorsa bir acile başvurun gastroenteroloji'ye başvurana kadar semptomlarınızı hafifletecek ilaç yazarlar.
    Geçmiş olsun.