Merhaba arkadaşlar;

Öncelikle doktor randevumu aldım fakat 10 gün sonraya olduğu için aynı sıkıntıları yaşayan varsa tavsiye almak isterim.

Ağrı özellikle gece yatar pozisyondayken meydana geliyor, gün içerisinde ağrı neredeyse yok.Göğüs kafesinin tam ortası kemiğin sona erdiği yer şişkinlik tarzında birşey. Çok aşırı kıvrandırmıyor çok hafifte değil.

Kusma, bulantı,iştahsızlık, ishal, vb. yok. Kuru bir ağrı.

Daha önce başıma geldi süt içtiğimde şişkinlik yapıyordu, fakat uzun süredir içmiyorum 3 gündür her gece bu ağrı var. Açıkçası takıntı yapıp psikolojik olarak ağrıya sebeb verdiğimi düşünüyorum böyle birşey olamaz heralde

Bu tarz bir şeyle karşılaşan tavsiyesi olan var mı?