• 16-12-2019, 14:38:23
    #1
    Merhaba arkadaşlar bu Kanal istanbul projesi olursa Biz sarıyerde oturanalar artık adada mı oturuyor olucaz ?

  • 16-12-2019, 14:39:41
    #2
    Yapılınca sanırım öyle olacak.
  • 16-12-2019, 14:39:43
    #3
    Adammmmm gibi Ada oluyosunuz Hacımmmmmmmmmmmmmmm
  • 16-12-2019, 14:41:24
    #4
    Bu harita nereye ait yeşil yeşil böyle?
  • 16-12-2019, 14:42:10
    #5
    hayırlı olsun ada oldunuz Ne bal var he iyi değerlenir oralar şindi
  • 16-12-2019, 14:43:00
    #6
    Olur olur da, şu soru eklerini ayrı yazmayı öğrenelim artık.
  • 16-12-2019, 14:43:12
    #7
    HEGEL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu harita nereye ait yeşil yeşil böyle?
    Çok şükür bizim bura o yeşilliklerle dolu hocam
    Hemen dibimiz orman. Gerisini siz düşünün betonlar arasında :P
  • 16-12-2019, 14:46:51
    #8
    dijitalartiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok şükür bizim bura o yeşilliklerle dolu hocam
    Hemen dibimiz orman. Gerisini siz düşünün betonlar arasında :P
    6 sene İstanbulda kaldım bu kadar yeşillik görmedim. Maşallah ben bu kadar yeşilliği istanbula en son 1 ay önce gittiğimde pazarda görmüştüm.
  • 16-12-2019, 14:47:10
    #9
    Adeta bir Manhattan island gibi olacak sanırım ya da Gotham City


    manhattan modeli yazılmış zaten, ben görmemişim
    hani amerika bizi kıskanıyordu ?