
Adamı oluyoruz ? +R10
20
●589
- 16-12-2019, 14:43:12Çok şükür bizim bura o yeşilliklerle dolu hocamHEGEL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Hemen dibimiz orman. Gerisini siz düşünün betonlar arasında :P
- 16-12-2019, 14:46:516 sene İstanbulda kaldım bu kadar yeşillik görmedim. Maşallah ben bu kadar yeşilliği istanbula en son 1 ay önce gittiğimde pazarda görmüştüm.dijitalartiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne bal var he iyi değerlenir oralar şindi 
