dijitalartiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok şükür bizim bura o yeşilliklerle dolu hocam
Hemen dibimiz orman. Gerisini siz düşünün betonlar arasında :P
6 sene İstanbulda kaldım bu kadar yeşillik görmedim. Maşallah ben bu kadar yeşilliği istanbula en son 1 ay önce gittiğimde pazarda görmüştüm.