• 14-12-2019, 20:22:08
    #1
    Merhaba az önce durup dururken iTunes 135 TL para çekti. Ne oldunu hiç bilmiyorum para iadesi nasıl alabilirim?
  • 14-12-2019, 20:24:10
    #2
    abonelik kısmını bir kontrol edin, iade isterseniz birkaç güne gelir.
  • 14-12-2019, 20:25:26
    #3
    kavas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    abonelik kısmını bir kontrol edin, iade isterseniz birkaç güne gelir.
    Abonelik kısmına baktım hiçbir şey yoktu.
  • 14-12-2019, 20:26:35
    #4
    NecatiGZL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Abonelik kısmına baktım hiçbir şey yoktu.
    tek seferde mi parca parca mi? kartiniz enpara mi?
  • 14-12-2019, 20:27:34
    #5
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tek seferde mi parca parca mi? kartiniz enpara mi?
    Tek seferde Enpara evet
  • 14-12-2019, 20:30:47
    #6
    Benzer bir şey annemin eski bir aboneliğinde oldu. Geçen sene abone olduğu şey 2019 yılında aboneliğini iptal etmesine rağmen ve aradan 1 yıldan fazla süre geçmesine rağmen 400 tl abonelik ücreti çekildi kredi kartından. Ne Apple faturalar kısmında ne de aboneliklerde bu ücretin alındığına dair en ufak bilgi bile yok. Apple ile iletişim kuralı 1 ayı geçti ses seda yok, kredi kartı iptal ettirdik ve bankadan cevap bekliyoruz 1 aydır... Sessiz sedasız 400 tl yi cebe attılar.
  • 14-12-2019, 20:30:47
    #7
    reportaproblem.apple.com üzerinden para iadesi isteyebilirsin
  • 14-12-2019, 20:43:59
    #8
    Type adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    reportaproblem.apple.com üzerinden para iadesi isteyebilirsin
    Ödeme orda gözükmüyor.
  • 14-12-2019, 20:54:50
    #9
    NecatiGZL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ödeme orda gözükmüyor.
    Ayrı bir form olması gerekiyor, ödemeyi işaretlemeden talep gönderilen veya geri arama talebi oluşturulan.
    En olmadı apple müşteri destek numarasını arayarak halledebilirsin diye düşünüyorum