Benzer bir şey annemin eski bir aboneliğinde oldu. Geçen sene abone olduğu şey 2019 yılında aboneliğini iptal etmesine rağmen ve aradan 1 yıldan fazla süre geçmesine rağmen 400 tl abonelik ücreti çekildi kredi kartından. Ne Apple faturalar kısmında ne de aboneliklerde bu ücretin alındığına dair en ufak bilgi bile yok. Apple ile iletişim kuralı 1 ayı geçti ses seda yok, kredi kartı iptal ettirdik ve bankadan cevap bekliyoruz 1 aydır... Sessiz sedasız 400 tl yi cebe attılar.