Selamlar, çok uzun zaman olmuş. Ne yaptınız? Şu an hâlâ Ayazağa tarafında mısınız?
Selam, Kağıthanede eve çıktım, tam evi tuttum corona yüzünden çalıştığım yer uzaktan çalışmaya geçti, bende memleketten çalışıyorum, aylardır kira ödüyorum 😂 daha 2 hafta oldu İstanbula geri geleli