esadbozkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selamlar, çok uzun zaman olmuş. Ne yaptınız? Şu an hâlâ Ayazağa tarafında mısınız?
Selam, Kağıthane’de eve çıktım, tam evi tuttum corona yüzünden çalıştığım yer uzaktan çalışmaya geçti, bende memleketten çalışıyorum, aylardır kira ödüyorum 😂 daha 2 hafta oldu İstanbul’a geri geleli