• 12-12-2019, 22:27:39
    #10
    Herkes kazancına göre harcama yapıyor hocam. Asgari ücretli ayda bir dışarıda yemek yiyorsa, diğer adam haftada bir dışarıda yemek yer. Başkası tofaşa biner, diğeri mercedes'e. Yani birikim yapan çok azdır tahminim. Ya borçlanır harçlanır ona verir ya da yer içer.
  • 12-12-2019, 22:31:58
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Çoğu sallıyor merak etme.
  • 12-12-2019, 22:35:13
    #12
    markete giriyorsun bi sigara süt yoğurt alıyorsun 50 tl gidiyor hocam para nasıl dayansın
  • 12-12-2019, 22:36:41
    #13
    hangi ay biraz fazla kazansam bir masraf çıkıyor, örnek
    geçen ay vergi ödemesi 5 bin tl, bu ay arabanın beklenmedik masrafı 6 bin tl
    Her ay market giyim alışverişi ortalama 7-8 bin, 2 çocuğun okul taksiti 1500 TL aylık arabanın vergi, sigorta vs 1000 tl ye denk geliyor
    Faturalar, eğlence masrafı, çocukların masrafı (3 çocuk ) Şirket giderlerini vs saymıyorum zaten
    Ayda 10 bin gelir eh işte zar zor idare ediyor, 15 bin gelir çok şükür 20 bin gelir nispeten kaliteli bir hayat
  • 12-12-2019, 22:38:06
    #14
    Devletbanka yatırıyoruz.
  • 12-12-2019, 22:47:01
    #15
    maksimos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hangi ay biraz fazla kazansam bir masraf çıkıyor, örnek
    geçen ay vergi ödemesi 5 bin tl, bu ay arabanın beklenmedik masrafı 6 bin tl
    Her ay market giyim alışverişi ortalama 7-8 bin, 2 çocuğun okul taksiti 1500 TL aylık arabanın vergi, sigorta vs 1000 tl ye denk geliyor
    Faturalar, eğlence masrafı, çocukların masrafı (3 çocuk ) Şirket giderlerini vs saymıyorum zaten
    Ayda 10 bin gelir eh işte zar zor idare ediyor, 15 bin gelir çok şükür 20 bin gelir nispeten kaliteli bir hayat
    Usta her ay yeni kıyafet alıyorsan bu biraz aşırıya kaçmış olmuyor mu
  • 12-12-2019, 22:49:59
    #16
    Larkolog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Usta her ay yeni kıyafet alıyorsan bu biraz aşırıya kaçmış olmuyor mu
    5 kişilik aileyiz, bahsettiğim bütçelerle ancak her ay birimize kıyafet alışverişi yapabiliyoruz
  • 12-12-2019, 22:59:35
    #17
    Kazancımın %35'den fazlasını vergi olarak veriyorum.
    Kalan tutar da ancak yetiyor harcamalarıma
  • 12-12-2019, 23:08:54
    #18
    Asgari ücretle geçinemiyordum ilk zamanlar, şu an gelirim 4-5 katı arttı, halen geçinemiyorum. Sen farkında olmasan da ortamın ve ihtiyaçların da ona göre artıyor. 2 Milyonluk dairede oturan bir tanıdığım var, o bile ay sonunu getiremediğinden yakınıyor zaman zaman.