Herkes kazancına göre harcama yapıyor hocam. Asgari ücretli ayda bir dışarıda yemek yiyorsa, diğer adam haftada bir dışarıda yemek yer. Başkası tofaşa biner, diğeri mercedes'e. Yani birikim yapan çok azdır tahminim. Ya borçlanır harçlanır ona verir ya da yer içer.