• 12-12-2019, 15:51:36
    #1
    s.a arkadaşlar
    masaüstünde eski temayı kullanıyordum.yerini bulamadım.nasıl geçebilirim
  • 12-12-2019, 15:53:06
    #2
    bilgicinitr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    s.a arkadaşlar
    masaüstünde eski temayı kullanıyordum.yerini bulamadım.nasıl geçebilirim
    Bende aradım bulamadım yenisi beni yoruyor
  • 12-12-2019, 16:12:50
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Test için kaldırmışlar diye okudum bir konuda
  • 12-12-2019, 16:16:42
    #4
    İnşallah kalıcı kaldırılmamıştır.
  • 12-12-2019, 16:34:37
    #5
    +1 Aynı şekilde.
  • 12-12-2019, 16:41:55
    #6
    Çalışma varmış, heyecan yapmayın. Geri gelecekmiş
  • 12-12-2019, 21:43:32
    #7
    Reis geri getirmis sagolsun