bilgicinitr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
s.a arkadaşlar
masaüstünde eski temayı kullanıyordum.yerini bulamadım.nasıl geçebilirim
Bende aradım bulamadım yenisi beni yoruyor