• 08-12-2019, 17:50:44
    #1
    Arkadaşlar yeni bir araba alacağım Linea 1.4 Motor
    Aynı zamanda tüp taktırmak istiyorum. Benzin fiyatlarını görüyorsunuz malum
    tüp taktırmak ne kadar tutar
    ruhsata işletmesiyle ıvır zıvırıyla birlikte bilgisi olan varsa yazabilir mi
  • 08-12-2019, 17:55:24
    #2
    Platin üye
    markaya göre değişir atiker 2 binden başlıyor.
    brc 3000 3500tl
    ayrıca işletmek için muayene girmesi gerek proje vs 350 400 de o tutar
  • 08-12-2019, 17:56:40
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Az km yapıyosan hiç taktırma.
  • 08-12-2019, 18:01:28
    #4
    Proje ayrıca para tutmuyor diye bilyorum, tüp ortalama 2 bin tutar onun dışında muayene masrafı.
  • 08-12-2019, 18:03:04
    #5
    taktıracağınız lpg markası ve takılacak ürünün özelliklerine göre değişir. 2-5 bin tl arasıdır.
  • 08-12-2019, 18:04:13
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Atiker, olarak söylüyorum 1700 tl minimum rakam proje, ve tam tesisat olacak şekilde birde bunun noter ücreti felan var ona göre hesaplayın hocam. Ama 1.4 motor için bence lpg gereksiz yormayın aracınızı iyi günlerde kullanın.
  • 08-12-2019, 18:09:50
    #7
    1.4 Linea icin gereksiz olur.
  • 08-12-2019, 18:17:08
    #8
    Yıllık 15000 Km yi geçmiyorsanız lpg tavsiye etmem ama geçerseniz aracınız uyumlu ise taktırmak en mantıklısı tavsiye olarak bütçe düşükse Atiker bütçeniz yüksek ise BRC veya Prins tavsiye ederim.

    Son olarak lpg de takılan kit ' in iyi olasından ziyade montajı yapan ustanın iyi olmasıda bir o kadar önemlidir sosyal medyadaki araç gurupları bu konularda etkin ve güncel paylaşımlar yapıyor oralar bakmanızıda şiddetle öneririm.
  • 08-12-2019, 18:27:47
    #9
    1.4 2008 model punto aracım var bir yıl oldu alalı aldıktan iki ay sonra atiker normal tüp taktırdım. Benzinde 55 kuruş yakarken LPG’de 28 kuruşa kadar düştü. Simit tüp şehir içi full depo 380-390 km yol yapıyorum yazın klima dahil.. Gold yada grande modelleri 200-300 lira katlayarak gidiyordu. Gazcıya bi tanıdık vasıtası ile gittik normal şartlarda motor arıza lambası yakar diyorlardı gazcı yakmaz dedi bir yıl oldu şuan bir kere yanmadı. 1600e tüpü takdırdım muayeneden bir gün önce aldım evrakları muayeneye gittim oradan ruhsatı yenilemek için notere gittim 170 lira idi o zamanlar zam geldiyse bilmiyorum ruhsatı değiştirdim ve olay bu kadar. Aracın çekişinde ciddi birşey olmadı 1.4 benzinli motor dizel 1.3lere göre biraz zaten ağır kalıyor.