1.4 2008 model punto aracım var bir yıl oldu alalı aldıktan iki ay sonra atiker normal tüp taktırdım. Benzinde 55 kuruş yakarken LPG’de 28 kuruşa kadar düştü. Simit tüp şehir içi full depo 380-390 km yol yapıyorum yazın klima dahil.. Gold yada grande modelleri 200-300 lira katlayarak gidiyordu. Gazcıya bi tanıdık vasıtası ile gittik normal şartlarda motor arıza lambası yakar diyorlardı gazcı yakmaz dedi bir yıl oldu şuan bir kere yanmadı. 1600e tüpü takdırdım muayeneden bir gün önce aldım evrakları muayeneye gittim oradan ruhsatı yenilemek için notere gittim 170 lira idi o zamanlar zam geldiyse bilmiyorum ruhsatı değiştirdim ve olay bu kadar. Aracın çekişinde ciddi birşey olmadı 1.4 benzinli motor dizel 1.3lere göre biraz zaten ağır kalıyor.