
Merhaba goldcar Dan araba kiralamayı düşünüyorum da haftasonu 2 gün için 70 TL fiyat veriyor. Bi gariplik var gibi geldi. Piyasaya göre çok ucuza geliyor.
Ve bir şey sormak istiyorum. 21 yaşında bir arkadaşıma kiralatacağım ve 50 TL karşılığında kendimi 2. Şöför olarak ekleyeceğim. Arabayı ben kullanabilir miyim 21 yaşından küçüğüm ama ehliyetim 1.5 yıllık.
Bu fiyatın ucuz olma sebebi nedir?
