• 03-12-2019, 21:11:35
    #1
    Üyeliği durduruldu

    Merhaba goldcar Dan araba kiralamayı düşünüyorum da haftasonu 2 gün için 70 TL fiyat veriyor. Bi gariplik var gibi geldi. Piyasaya göre çok ucuza geliyor.

    Ve bir şey sormak istiyorum. 21 yaşında bir arkadaşıma kiralatacağım ve 50 TL karşılığında kendimi 2. Şöför olarak ekleyeceğim. Arabayı ben kullanabilir miyim 21 yaşından küçüğüm ama ehliyetim 1.5 yıllık.

    Bu fiyatın ucuz olma sebebi nedir?
  • 03-12-2019, 21:13:08
    #2
    Kurumsal PLUS
    Aylık kiralama fiyatıdır hocam
  • 03-12-2019, 21:13:28
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Konuyu takipteyim sistemi bilenler açiklayabilirler mi
  • 03-12-2019, 21:13:55
    #4
    Yaşlar küçük yiğidim. Başını yakmasın bu galerici ler
  • 03-12-2019, 21:14:32
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Aimless adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aylık kiralama fiyatıdır hocam
    Ödeme kısmına da gelince aynı fiyat hocam sadece +50 ikinci şöför parası geliyor.
  • 03-12-2019, 21:18:19
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bişeyi vardır arayıp sorun bence
  • 03-12-2019, 21:20:20
    #8
    firma neresi acaba ?
  • 03-12-2019, 21:24:03
    #9
    Şikayetvar'daki bir şikayet. Taktikleri depozitoyu ödememek sanırım. Yoksa babanın oğlu bile olsa o fiyata vermez şu zamanda.

    08.11.2019 tarihinde İzmir Adnan Menderes Havalimanından 2 günlük araç kiralamıştım. 400 TL'depozito ücreti olduğunu söyleyip kartımdan provizyon aldılar. Diğer firmalar aracı teslim ettiğiniz anda depozitoyu iade etmesine rağmen bu firma depozitoyu vermemekte ısrarcı. Şikayetlere de bakılacak olursa uğraşacağa benziyoruz.