Şikayetvar'daki bir şikayet. Taktikleri depozitoyu ödememek sanırım. Yoksa babanın oğlu bile olsa o fiyata vermez şu zamanda.

08.11.2019 tarihinde İzmir Adnan Menderes Havalimanından 2 günlük araç kiralamıştım. 400 TL'depozito ücreti olduğunu söyleyip kartımdan provizyon aldılar. Diğer firmalar aracı teslim ettiğiniz anda depozitoyu iade etmesine rağmen bu firma depozitoyu vermemekte ısrarcı. Şikayetlere de bakılacak olursa uğraşacağa benziyoruz.