• 02-12-2019, 16:34:48
    #1
    Platin üye
    en iyi mail gönderme programı ve ya (chrome )eklentisi hangisi ?
    sendblaster denedim spama düşüyor.
    mailjet ile 500 mail gönderdim, arasına kendi mailimi koydum , hepsine gönderildi dedi fakat bana gelmedi.
    sendgrid'in mantığını çözemedim.

    eklenti olarakta şuana kadar yesware denedim ve aşırı derecede memnun kaldım ama destek olayı çok kötü.

    onun için fiyatı uygun bana bir yer önerirmisiniz ?
  • 02-12-2019, 16:37:14
    #2
    Program ve yazılımdan önce stmp server'ı önemli inbox için. Sendinblue kullanıyoruz uzun zamandır hiç spam sorunu yaşamadık.
  • 02-12-2019, 16:43:03
    #3
    MailChimp'i tavsiye ederim.
  • 02-12-2019, 20:12:26
    #4
    usesendbox Türk girişimidir kendileri ama fiyatları bilmiyorum.
    Edit: useinbox