en iyi mail gönderme programı ve ya (chrome )eklentisi hangisi ?
sendblaster denedim spama düşüyor.
mailjet ile 500 mail gönderdim, arasına kendi mailimi koydum , hepsine gönderildi dedi fakat bana gelmedi.
sendgrid'in mantığını çözemedim.

eklenti olarakta şuana kadar yesware denedim ve aşırı derecede memnun kaldım ama destek olayı çok kötü.

onun için fiyatı uygun bana bir yer önerirmisiniz ?