• 23-11-2019, 12:55:06
    #1
    Konu silinebilir mi teşekkürler
  • 23-11-2019, 12:57:15
    #2
    İstanbul
  • 23-11-2019, 12:57:19
    #3
    Burası kahvaltı yeri değil bir fotoğraf için 100 TL alan birisinin izinsiz ruhsatsız yeri. Her hafta mühürleniyor ama yeniden açıyorlar
  • 23-11-2019, 12:58:04
    #4
    Haberlerde çıkmıştı sanırım kaçak olarak işletiyordu şahıs, kapatmışlardı en son.
  • 23-11-2019, 12:58:05
    #5
    İstanbulda neresi ?
  • 23-11-2019, 12:58:11
    #6
    Burası kahvaltı yeri değil, geçen gün televizyona çıkmıştı, kaçak olarak yapıyorlar bu işi. Zabıta, polis kapatmıştı. Turistleri çok fahiş fiyata resim çekiyoruz diye dolandırıyorlar. Siz bari düşmeyin bu tuzağa
  • 23-11-2019, 13:03:35
    #7
    NeMerak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İstanbul
    Ciddi mi
  • 23-11-2019, 13:07:59
    #8
    adam aylık 50k 60 k kazanıyorum diyordu haberlere mühürlesin yarın açarım diyor memlekette dewletin gücü bazen herşeye yetmiyor
  • 23-11-2019, 13:08:58
    #9
    Büyük valide han kubbeleri çakmakçılar yokuşunda fotoğraf çekilmek için güzel bir nokta ama para istemeleri değnekçilik gibi oluyor