Burası kahvaltı yeri değil, geçen gün televizyona çıkmıştı, kaçak olarak yapıyorlar bu işi. Zabıta, polis kapatmıştı. Turistleri çok fahiş fiyata resim çekiyoruz diye dolandırıyorlar. Siz bari düşmeyin bu tuzağa