• 21-11-2019, 21:56:03
    #1
    Selamlar. Abra a5 v15.1 modelli bilgisayarı alıcam 1-2 güne. Acaba black friday indirimine girer mi daha önce böyle bir şey oldu mu bilginiz var mı? Şu anki fiyatı 5.699₺
  • 21-11-2019, 21:57:03
    #2
    Monster alma hocam hayatının pişmanlığını yaşarsın
  • 21-11-2019, 21:59:07
    #3
    Black friday bilmem ama Black Day kampanyası mevcut

    https://www.r10.net/sicak-firsatlar/...z-11088-a.html
  • 21-11-2019, 21:59:46
    #4
    SSD okuma yazma hızı çok düşük almadan önce yükseltin hocam 100tl fazla verirsiniz ama çok farkını görürsünüz
  • 21-11-2019, 22:00:52
    #5
    aosmanergen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Monster alma hocam hayatının pişmanlığını yaşarsın
    Neden öyle dedin hocam? Aynı özelliklere sahip tek fan çıkışlı diğer bilgisayarlar bile 7 liradan başlıyor. Toplama olduğu için mi bu düşüncen yoksa kullandın mı? Uzun zamandır araştırıyorum monster üzerinde karar kılmıştım fiyat performans olarak.
    lifemedyam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Umarım indirime girer özellikleri iyi bilgisayar.
    Bende öyle düşünüyodum hocam yukarıdaki arkadaş kafamı karıştırdı biraz
  • 21-11-2019, 22:03:39
    #6
    Monster alan tanıdıklarım hep iade ettiler, malzeme ve donanım kalitesi pek iyi değil genel olarak
  • 21-11-2019, 22:03:36
    #7
    MrCat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    SSD okuma yazma hızı çok düşük almadan önce yükseltin hocam 100tl fazla verirsiniz ama çok farkını görürsünüz
    M2 ssd var zaten yeterince hızlı değil mi?
  • 21-11-2019, 22:04:07
    #8
    Monster almanı önermem hocam. Malzeme kalitesi berbat bir laptop. Performansı tartışılır fakat sağlamlığı gerçekten çok kötü. Acer Nitro 5 serisine göz at.
  • 21-11-2019, 22:04:45
    #9
    bugraunver adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neden öyle dedin hocam? Aynı özelliklere sahip tek fan çıkışlı diğer bilgisayarlar bile 7 liradan başlıyor. Toplama olduğu için mi bu düşüncen yoksa kullandın mı? Uzun zamandır araştırıyorum monster üzerinde karar kılmıştım fiyat performans olarak.
    Monsterı kullandığım için bu yorumu yapıyorum. Zor bela sattım da kurtuldum şükür. Servisleri zaten berbat. 6 aylık cihazı 2 defa ekran problemlerinden dolayı servise verdim. Zırt pırt arıza çıkarıyor. Cihazda sürekli bir donma takılma. Fan sesi aşırı çıkıyor zaten. Kasa desen berbat. Tavsiyem almaman yönünde. Burda çoğu kişi zaten bana katılacaktır.