Neden öyle dedin hocam? Aynı özelliklere sahip tek fan çıkışlı diğer bilgisayarlar bile 7 liradan başlıyor. Toplama olduğu için mi bu düşüncen yoksa kullandın mı? Uzun zamandır araştırıyorum monster üzerinde karar kılmıştım fiyat performans olarak.
Monsterı kullandığım için bu yorumu yapıyorum. Zor bela sattım da kurtuldum şükür. Servisleri zaten berbat. 6 aylık cihazı 2 defa ekran problemlerinden dolayı servise verdim. Zırt pırt arıza çıkarıyor. Cihazda sürekli bir donma takılma. Fan sesi aşırı çıkıyor zaten. Kasa desen berbat. Tavsiyem almaman yönünde. Burda çoğu kişi zaten bana katılacaktır.