• 20-11-2019, 21:05:47
    #1
    arkadaşlar ehliyeti eski olanlar ne zamana kadar yenileme hakkı var? bir de ehliyet yenileme için sağlık raporu almak lazımmış onu sağlık ocağından alsak oluyor mu ya da nereden alınıyor uzun sürüyor mu? özel hastanelerde ne kadar acaba?
  • 20-11-2019, 21:08:27
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    2020 Aralık olması lazım, sağlık ocakları devlet ve özel hastaneler veriyor raporu
  • 20-11-2019, 21:15:51
    #3
    Gold üye
    Sağlık ocağından sağlık raporunu aldıktan sonra biometrik fotoğraf ile birlikte nüfusa gitmeniz gerekiyor. (Randevu gerektirir.) Hepsinden önce de harç parasını yatırmanız gerek. https://ivd.gib.gov.tr/ buradan ödeme yapabilirsiniz. Önce ödeme yapmanız sonra nüfusa gitmeniz gerekiyor, bilginize.
  • 20-11-2019, 21:55:39
    #4
    instads adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sağlık ocağından sağlık raporunu aldıktan sonra biometrik fotoğraf ile birlikte nüfusa gitmeniz gerekiyor. (Randevu gerektirir.) Hepsinden önce de harç parasını yatırmanız gerek. https://ivd.gib.gov.tr/ buradan ödeme yapabilirsiniz. Önce ödeme yapmanız sonra nüfusa gitmeniz gerekiyor, bilginize.
    harç parası nedir hocam hangisi oluyor verdiğiniz linkte? iki tane var ehliyet için.